מידג'רני ישראל
עוד מדריכים שלא כדאי לפספס:

אפשר לקפוץ ישר ל:

אהבתם? ספרו לחבריכם!
יצירת דמויות קבועות

יצירת דמויות קבועות

מידג'רני ישראל
משבוע לשבוע מידג'רני "משפצרת" את גרסת 6 שלה והפעם מוסיפה שינוי משמעותי בכל הקשור לחזרה על דמויות קבועות (consistent character). במדריך הבא אנחנו נראה לכם את כל השלבים ליצירת דמויות קבועות + כמה טיפים לדיוק התמונה.

תוכן עניינים

נראה שמידג'רני מקבלת עדכונים חדשים בכל שבוע מאז תחילתה של הגרסה השישית בדצמבר האחרון, ואחד העדכונים האחרונים והשימושיים ביותר הוא יצירת דמויות קבועות (consistent character).

הכלי החדש שהושק השבוע, מאפשר ליוצרי מידג'רני להחיל את אותם מאפייני פנים ומאפיינים אחרים על מספר תמונות שונות באמצעות תג cref פשוט.

יצירת דמויות קבועות במידג'רני עם סביבות משתנות (1)
יצירת דמויות קבועות במידג'רני עם סביבות משתנות

הדמות הקבועה עובדת בצורה הטובה ביותר כאשר משמשים תמונה שנוצרה במידג'רני עצמו והתאמה יכולה להיות משתנה מתמונה אחת לשנייה.

איך ליצור דמות קבועה במידג'רני

שימוש בכלי הזה הוא פשוט יחסית מכיוון שזהו פשוט תג על פרומט שכבר קיים בתוך הבוט של דיסקורד, איך לשפר את התוצאות שלו עלול לקחת קצת יותר זמן.
במדריך הזה, אנו מניחים שכבר יש לכם חשבון במידג'רני ואתם כבר מכירים את המערכת. במידה ולא, יש לנו מדריך מעולה להתחלת העבודה עם מידג'רני.

דמות קבועה והפעם במדבר
הדמות הקבועה שלנו הפעם במדבר

שלב #1 – היכנסו לבוט של מידג'רני בדיסקורד

לא משנה אם יש לכם server משלכם או לא, היכנסו למסך הצ'ט עם הבוט של מידג'רני דרך דיסקורד.

לאחרונה, מידג'רני מציעה גם ממשק אינטרנטי אצלה באתר – מידג'רני אלפא, אך כרגע עליכם ליצור לפחות 1,000 תמונות בפלטפורמה כדי לקבל גישה אליו. יש אף רמז לבוט של מידג'רני שיעבוד עם X (טוויטר לשעבר), אך עוד אין תאריך רשמי.

לכן, עבור רובנו המסע יתחיל בתוך דיסקורד. יש ללחוץ על בוט מידג'רני בהודעות ישירות שלכם כדי להתחיל בתהליך.

הירשמו לניזולטר שלנו והתעדכנו
בסיפורי פרומטים

נחקור ביחד פרומטים חדשים בהתאם לתקופה, הירשמו עכשיו:

שלב #2 – צרו את התמונה הראשונה שלכם

בשלב השני, צרו את התמונה שאותה תרצו שתופיע בוריאציות שונות

יצירת דמויות קבועות במידג'רני

בעצם אנחנו צריכים ליצור דמות שתגרום לנו להשראה לשאר הפרומטים. זה יכול להיות תמונה שיצרתם כבר קודם, תמונה צילומית או משהו שתיצרו במיוחד עבור המדריך הזה.

בואו ניצור משהו חדש. הקלידו /imagine ואז את התיאור של הדמות שלכם. בשבילנו, בחרנו בתוכי מגניב.

בחרו את התמונה הטובה ביותר מתוך הארבע תמונות על ידי לחיצה על U<מספר> כדי להגדיל את התמונה.

שלב #3 – העתיקו את הקישור של התמונה

לחצו מקש ימני על התמונה שיצרתם והגדלתם והעתיקו את כתובת הURL שלה

העתיקו את הקישור של התמונה

אנו זקוקים לכתובת הURL של התמונה בדיסקורד כדי להשתמש בה כמקור השראה לשאר הדמויות שלנו. יש ללחוץ על התמונה ואז ללחוץ מקש ימני בעכבר ולבחור "Copy Link" מתוך תפריט שנפתח. באייפונים יש ללחוץ ארוך על התמונה ולבחור "שיתוף", ואז ללחוץ על "העתק".

שלב #4 – צרו תמונה שנייה

השלב הרביעי במדריך הוא השלב העיקרי, אנחנו צריכים ליצור פרומט חדש ובסופו להוסיף את התג cref– ואת את הכתובת URL של התמונה הראשונה שיצרנו.

לצורך הדוגמה שלנו, אנחנו רוצים לייצור תמונה חדשה של תוכי שנוסע במכונית למבורגיני. מה שאנחנו שואפים לקבל זה את אותו תוכי שיצרנו קודם, עם הכובע והחליפת טרנינג, נוהג במכונית למבורגיני.

יש שתי דרכים לעשות זאת:

  1. הדרך הראשונה – נכתוב פרומט חדש ונוסיף בסופו תג –cref ואת הקישור של התמונה הראשונה שהעתקנו
  2. הדרך השנייה – נחזור על הפרומט של התמונה הראשונה ונוסיף לה את "תיאור הלמבורגיני" שאנחנו רוצים + בסוף הפרומט –cref ואת הקישור של התמונה הראשונה שהעתקנו
דרך ראשונה
התוצאות שקיבלנו מהדרך הראשונה
דרך שנייה
התוצאות שקיבלנו מהדרך השנייה, שימו לב ששילבנו את תיאור הפרומט החדש בתוך הפרומט של התמונה הראשונה.

אתם מוזמנים לשפוט אתם איזו מהתוצאות מדויקת יותר עבור הפרומט שלכם.

שלב #5 – התאימו כמה התמונה צריכה להיות "נאמנה למקור"

נסו שוב את אותו הפרומט (במקרה שלנו הפרומט של הלמוברגיני), אך הפעם, הוסיפו בסופו תג נוסף: תג –cw

וציינו מספר מ1 ל100:

--cw <munber 1-100>
light blue and grey parrotlet, pink beak and toes, wearing a hat and tracksuit, drives a Lamborghini car, Wes Anderson --cref https://s.mj.run/Xw86eMLnbSw --cw 60
הוסיפו תג cw בסוף הפרומט
הוסיפו תג cw בסוף הפרומט

שלב #6 – עופו על עצמכם

עכשיו שיש לך את היסודות ליצירת דמויות קבועות במידג'רני, ניתן להתחיל ליצור את הדמות שלך במגוון של מצבים, בגדים ועוד.

בשביל להמשיך ליצור את אותן הדמויות הקבועות, בכל פעם תיצרו פרומט ותחזרו על השלב הרביעי עם תיאורים שונים. הפעם, יצרנו שאותו התוכי שלנו שותה מילקשייק:

תוכי שותה מילקשייק

או תוכי שרוקד היפהופ:

תוכי רוקד היפהופ

או תוכי אוכל פיצה:

תוכי אוכל פיצה
תוכי אוכל פיצה

**שימו לב איך אנחנו משחקים עם התג –cw בסוף הפרומט

בנוסף, שמנו לב שכאשר אנחנו מוסיפים את התג –cref אנחנו מקבלים תוצאות טובות ועקביות יותר כאשר אנחנו מדביקים את הקישור של התמונה הראשונה שיצרנו ולא את התמונות שיצרנו אחריה.

שלב #7 – שימו את הדמות שלכם איפה שאתם רוצים

ניתן להמשיך לשנות את הסביבה או את המאפיינים של התמונות שלכם. עם התג –cw <מספר>, ככל שהמספר יהיה גבוה יותר, הדמות תהיה דומה יותר לתמונה המקורית.

הגדרת המספר ל-100 תשמור על הפנים והבגדים זהים, ותשנה רק את המצב בהתאם לתיאור. הגדרת המספר ל-0 תגרום להתעלם מהתווית –cref לחלוטין. מצאנו שבערך 80 תקבלו יותר תוצאות שבהם הבגדים יישארו זהים, וב10 אם ברצונכם שיהיה שינוי בבגדים אך לא מקצועי מאוד.

טיפ לסיום

יצירת תמונות קבועות במידג'רני משתפר מפעם לפעם, החברה מודעת לביקוש הגובר לזה ומשקיעה בזה לא מעט מאמצים ובאמת אפשר לראות תוצאות יפות יותר מגרסה לגרסה. שימו לב, ההמלצה שלנו לגבי יצירת תמונות קבועות היא שמירה על מידות התמונה הראשונה שיצרתם. במידה והתמונה הראשונה שיצרתם היא ריבוע, שמרו על כל שאר הוריאציות שאתם יוצרים גם כן ריבוע. אם התמונה הראשונה שיצרתם היא –ar 16:9 אז אל תשכחו להוסיף את הגודל לכל שאר הדמויות שתצרו בהמשך. אחרת, התמונות המתקבלות "חתוכות" מעט.

אם אתם רוצים להישאר מעודכנים ממליצים לכם לבדוק את כל המדריכים שאנחנו מעלים לאתר שלנו.

זהו להיום, מקווים שהמדריך עזר לכם, נשמח לראות את הדמויות הקבועות שיצרתם. מוזמנים לשתף אותנו ולשלוח לחברים של את המדריך שלנו.

מחפשים קורס במערכת AI
המתקדמת ביותר בעולם?

הכניסו את הפרטים שלכם, שלחו אלינו את הטופס ותהיו בין הראשונים לתפוס את המקום בקורס מידג'רני ישראל – ללמוד מהמובילים ביותר בתחום מחוללי התמונות AI.

נגישות