מידג'רני ישראל
עוד מדריכים שלא כדאי לפספס:

אפשר לקפוץ ישר ל:

אהבתם? ספרו לחבריכם!
אילון מאסק ומידג'רני

אילון מאסק רומז על שותפות של X (טוויטר לשעבר) עם מידג'רני

מידג'רני ישראל
האם נתחיל לראות את מידג'רני במערכת של X (טוויטר לשעבר)? בשיחה ציבורית שערך אילון מאסק הוא רמז על שיתוף פעולה חיובי קרב בין החברות

תוכן עניינים

האם נתחיל לראות את מידג'רני ב-X (טוויטר לשעבר)? אילון מאסק רמז על שותפות אפשרית בין X לבין המחולל תמונות הפופולרי של בינה מלאכותית (AI) מידג'רני, כדי לשנות את חווית המשתמש בפלטפורמת המדיה החברתית שלו.

המיליארדר והמנכ"ל של טסלה, היה מעורב בשיחת צ'ט קולית בX Spaces בהנחיית @mysteriouskat כשהשיב לשאלה שהציג לו משתמש אחר, @MishaFitton. מוזמנים לשמוע בעצמכם:

השאלה שמאסק נשאל:

"אני תוהה אם אתה, ו-X בסך הכל, חשבתם על פיתוח תכונות ליצירת בינה מלאכותית, תמונה ווידאו, או אולי שותפות עם מידג'רני כדי להקל על אמנים ויוצרים למנף AI כדי לשפר את התוכן שלהם ב-X? ”

תגובת מאסק הייתה קצרה אך חיובית:

"אנחנו בדיונים מעניינים עם מידג'רני וייתכן שייצא מזה משהו. כך או אחרת, נאפשר יצירת בינה מלאכותית בפלטפורמה זו (X).

אילון מסק רומז על שיתוף פעולה עם מידגרני (1)
אילון מסק – נוצר במידג'ני

השפעה עצומה של תוכן שנוצר ע"י בינה מלאכותית

התוכן שנוצר על ידי AI נמצא בכל מקום, כולל ברשתות החברתיות – בכל מקום אנחנו רואים אותו.

לא נדיר למצוא תמונות שנוספו לפוסטים ולציוצים שנוצרו על ידי מידג'רני, אך כל שיתוף פעולה רשמי בין מידג'רני לבין הפלטפורמה של הרשת החברתית עוד לא קיימת נכון להיום.

הרמיזה של מאסק גורמת לנו לחשוב ששיתוף פעולה בין X לבין מידג'רני "יקל" על משתמשי X באופן יצירת התמונות AI שלהם. סביר להניח שזה יאפשר לכל משתמש את היכולת ליצור משהו ייחודי ולהסריט עוד יותר את הגבול בין יצירתיות אנושית למכונה. האם התמונות ילוו את הטקסט, או שההיפך יתקיים ב-X?

אילון מסק רומז על שיתוף פעולה עם מידגרני (2)
אילון מסק – נוצר במידג'ני

מאסק כידוע מושקע כולו לרעיון לפתח את X כאפליקציה רב-תכליתית, להתאים אותה לתחומים כמו מסחר אלקטרוני, סטרימינג ועוד. נראה שהחדירה של AI גנרטיבי ליצירת תוכן היא הרחבה של זה.

זה עשוי לאפשר למאסק לגנוב יתרון על מתחריו על ידי הקמת X בחזית שילוב הבינה המלאכותית במדיה החברתית, עם מקום מוגדל אפשרי עבור הצ'אטבוט שלו Grok, הזמין כעת תחת בדיקות בטא עבור מנויי X.

הירשמו לניזולטר שלנו והתעדכנו
בסיפורי פרומטים

נחקור ביחד פרומטים חדשים בהתאם לתקופה, הירשמו עכשיו:

נחכה ונראה

אנחנו עוקבים אחרי ההתפתחויות של מידג'רני, החדשות וכל העדכונים הקשורים לחברה – ממתינים לראות איך היא תשתלב בתוך הפלטפורמה המוכרת של אילון מאסק.

מחפשים קורס במערכת AI
המתקדמת ביותר בעולם?

הכניסו את הפרטים שלכם, שלחו אלינו את הטופס ותהיו בין הראשונים לתפוס את המקום בקורס מידג'רני ישראל – ללמוד מהמובילים ביותר בתחום מחוללי התמונות AI.

נגישות