מידג'רני ישראל
עוד מדריכים שלא כדאי לפספס:

אפשר לקפוץ ישר ל:

אהבתם? ספרו לחבריכם!
איסור פרומטים של ביידן וטראמפ במידג’רני

איסור על פרומטים של ביידן וטראמפ

מידג'רני ישראל
מידג'רני נוקטת פעולה נגד מידע מוטעה בבחירות הקרובות על ידי איסור על פרומטים של ביידן וטראמפ. הכלי הפופולרי מחולל התמונות מידג'רני משתמש בלמידת מכונה, החל לחסום את המשתמשים מלייצר פרומטים של הנשיא ג'ו ביידן והנשיא הקודם דונאלד טראמפ, לקראת הבחירות הקרובות בארצות הברית.

תוכן עניינים

מידג'רני נוקטת פעולה נגד מידע מוטעה בבחירות על ידי איסור על פרומטים של ביידן וטראמפ

הכלי הפופולרי מחולל התמונות מידג'רני המשתמש בלמידת מכונה, החל לחסום את המשתמשים מליצור תמונות של הנשיא ג'ו ביידן והנשיא הקודם דונלד טראמפ, לקראת הבחירות הנשיאות הקרובות בארצות הברית. כך עולה מניסיונות ליצור תמונות שלהם בתוכנה.

איסור תמונות במידג'רני
זאת התוצאה שתקבלו ברגע שתנסו לייצר תמונות של ג'ו ביידן ודונלאד טראמפ

כשהבחירות בפתח, הגיע הזמן "להוריד קצת רגליים על דברים הקשורים לבחירות לרגע", אמר מנכ"ל מידג'רני, דיוויד הולץ, לכמה מאות חברים בבסיס המשתמשים המסור של המערכת באירוע שעות עבודה דיגיטליות ביום רביעי האחרון 13/03/24.

ההחלטה הזו מתקבלת במקביל לאזהרות ממומחים ואנשי סיוע בנושא השימוש האפשרי בטכנולוגיית AI להשפעת ההחלטות הפוליטיות של הבוחרים ולהפצת מידע שקר במהלך הבחירות הנשיאות 2024.

מידג'רני מנסה למנוע הפצת מידע מוטעה
מידג'רני מנסה למנוע הפצת מידע מוטעה

דגשים עיקריים של המהלך:

  • מידג'רני אוסרת פרומטים הכוללים את דונלד טראמפ וג'ו ביידן.
  • האיסור מטרתו למנוע את הפצת מידע מוטעה המשויך לבחירות.
  • נסיונות ליצור תמונות כאלו מובילים לאזהרת "הזמנת אסורה" שנגלתה.
  • מנכ"ל מידג'רני מדגיש את הקושי במודרציה של דיבור פוליטי.
  • תוכנות AI אחרות מחקות את מידג' ומציגות פעולות דומות למניעת מידע משויך.
  • עדכון המדיניות האחרון של מידג'רני מסמן שינוי חשוב בגישתה להנהגת תוכן, במיוחד עם התייחסות פוליטית. הפלטפורמה, שנבדקה בעבר על ידי חוסר ההכרה שלה בפגיעות מידע, עכשיו נכנסת לקרב עם כלים AI מקבילים אחרים שהציעו הגבלות למניעת הפצת תוכן פוגעני.
הירשמו לניזולטר שלנו והתעדכנו
בסיפורי פרומטים

נחקור ביחד פרומטים חדשים בהתאם לתקופה, הירשמו עכשיו:

חברה קטנה, סה"כ 11 עובדים (להצהרתם)

החברה הקטנה – שבאתרה נכתב כי יש לה 11 עובדים בלבד – שמרה לרובה על שתיקה בדיון הציבורי סביב כיצד כלי הAI המייצרים יכולים לקדם מידע שגוי לקראת הבחירות ברחבי העולם. מידג'רני הייתה היחידה שלא הצטרפה לאמנת תעשיית הטכנולוגיה הפתוחה בפברואר, המטרתה להתמודד עם deepfakes יצירתיים שמתכוונים לטעות את המצביעים. אם אתם אוהבים להישאר מעוניינים אנחנו מזמינים להתעדכן בכל החדשות הקשורות למידג'רני בעולם.

מחפשים קורס במערכת AI
המתקדמת ביותר בעולם?

הכניסו את הפרטים שלכם, שלחו אלינו את הטופס ותהיו בין הראשונים לתפוס את המקום בקורס מידג'רני ישראל – ללמוד מהמובילים ביותר בתחום מחוללי התמונות AI.

נגישות